the big frågetecken..

...i mitt liv just nu är om jag ska lämna mitt blonda jag och ge håret lite ny förändring med brunt! Riktigt taggad på att bli brunett. Usch känns så tråkigt med blont hår.. Ska tänka på det några dagar till iallafall, har lite av beslutsångest (hehe som vanligt). Får se om jag blivit klokare fram tills helgen hur jag ska göra.
Någon som kan hjälpa mig med beslutet?? BLOND eller BRUNETT?!



har alltid tänkt att det vore så bra om man kunde färga och sen trolla tillbaka sin naturliga färg om man ångrade sig.. önskar verkligen att det skulle kunna funka. Så om någon smart uppfinnare läser det här kan väl du uppfinna något så det här fungerar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

HMMMM

2010-10-05 @ 10:52:36
URL: http://fiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0