Tisdag

Har inte varit på topphumör idag. Men sånna dagar har vi alla. En dag som denna har jag nog sparat en hel del på rösten iallafall!
Efter skolan som var helt värdelös att komma till åkte jag och angelica in till stan, åt lite lunch och sen mötte vi upp tim och kollade lite i affärer. Och gissa vad, men jag shoppade ingenting. Har mitt shoppingberoende försvunnit?! Eller beror det på att jag blivit duktig och sparsam kanske?
När jag kom hem från staden blev det övningskörning som rullade på bra som vanligt. Vill bara ta det där körkortet nu nu nu!

Imorgon är det studiedag, uuunderbart med lite ledighet. Så nyss har jag köpt mig en godispåse som jag ska gotta mig med framför filmer ikväll. Lediga dagen imorgon spenderas med lite solning, gym, träffa flickorna och sen iväg på riskettan.

Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0