torsdag

Efter skolan blev det flera timmars shopping i nacka forum med min lilla favvo bell. Och efter det direkt till skärholmens galleria med mamma och syster. Man skulle ju kunna tro att jag shoppade massvis med saker, men blev bara två tröjor och lite smycken. Finns verkligen inga fina kläder att köpa längre. uscha uscha. Eller är det jag som gått in i en period då jag tycker inget passar och är fint?!

Nu under kvällen har jag iallafall försökt plugga till mitt prov imorgon. Men jag slutade lika fort som jag började, fattar iiiiingenting.. får se om jag "mår dåligt" imorgon innan provet så jag måste hem hehe.
Nu är det dags att sova. Höstlov imorgon!!!!

nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0