torsdag

åååh nu är jag irriterad på mig själv. Skulle upp vid åtta för att åka och gymma innan skolan, men vad gör jag? jo jag stänger av väckaklockan i sömnen och sover till halv tio. Och nu hinner jag ju inte iväg och träna innan det är dags för skola... jag som var så taggad på träning..
Efter skolan har jag planer att leka med bell innan vi ska iväg på innebandyträning. Våra lag tränar nämligen tillsammans på torsdagar, tummen upp för det! Får se vad vi hittar på för roligt att fördriva tiden med. Kanske dra och sola? (som jag sagt att jag ska göra i två dagar nu utan att det hänt).


jaja nu har jag tid på mig att fixa till mig lite innan skolan iallafall. Puss och kjaaam


snaaaart är det helg igen mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0