lördag

Skönt med helg!
Gårdagen började med middag på o'learys med felicia angelica wille tim anthony och renato. Riktigt mysigt! Sen blev det vidare in mot stan och in på nype där vi stanna hela kvällen fram till 3. En rolig kväll i det stora hela. Börjar däremot fundera lite på om jag och felicia typ äger på dansgolvet eftersom vi blir sjukt svettig, hahah kan verkligen tänka mig hur snygg man måste vara!

Blev en låååång sovmorgon imorse. Och efter det en lååång promenad för att vakna till lite. Men nu har klockan flygit iväg och är redan 6 på kvällen. Och vad betyder det? jo att det bara är att tagga till igen. Utgång med vännerna på nya klubben festen ikväll. Ska bli riktigt roligt! Ska bara försöka rycka upp mig lite.. kanske en början att ta tag och städa rummet lite? Lite pinsamt att dra hem folk hit innan och mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Nej det funkar verkligen inte! Tur att jag redan valt outfit till ikväll iallafall så jag slipper lägga ner tusen timmar på det.

Vi ses i dimman, puuusssar


en fin bild på bell och mig från i onsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0