måndag morgon -varför går man alltid upp för tidigt?

Ännu en ny skolvecka väntar. Och redan nu längtar man tills nästa helg. Jag är verkligen i stort behov av ledighet just nu.. men bara kämpa på nu i veckan. skola, gym & innebandy!
Sitter just nu och kollar på vakna med the voice medans jag väntar in tiden att åka till skolan. Jag lyckas alltid glömma att jag börjar halv nio på måndagar, så varje morgon sitter jag här klar vid halv åtta. Riktigt segt att bara göra ingenting. Så blir lite mer vakna med the voice och sen iväg till skolan! Planerna för resten av dagen är gym, övningskörning och sen innebandyträning. En helt okej dag!

Kanske borde ge min skadade katt lite mat också.. hans jamande förväxlas just nu med ett alarm!
P&K hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0