måndag morgon

sitter och väntar in tiden innan det är dags att ta bussen till skolan. Sjuuukt trött efter helgern, men oj så bra den varit. I fredags var det jobb och i lördags började jag med att spela seriepremiär som slutade med vinst och sen hemma fest hos tim. Blev ungefär 1 timmes sömn mellan lördag och söndag så just därför man känner sig som en levande zombie idag. Ska verkligen försöka lägga mig tidigt efter träningen ikväll!

En riktigt bra helg har det varit iallafall, trots lite jobbiga situationer men sånt får man bara lämna bakom sig antar jag.. Längtar redan till nästa helg, men först skolvecka som jag ska göra det bästa av. Låt det gå fort bara!

nu, jims värd på tv en stund! PUUUUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0