onsdag

Slutade skolan redan vid kvart över elva idag. Så efter lunchen blev det direkt till gymmet på fridhemsplan.
Riktigt slut i kroppen sitter jag nu hemma och väntar på att mina kära föräldrar ska komma hem och laga mig lite mat innan det är dags att dra iväg på innebandyträning. Träning efter träning efter träning. Tummen upp!

Igår fick jag äntligen hem hela säsong 1 av gossip girl i brevlådan! Väldigt efterlängtat. Så ikväll efter träningen blir det till att bänka mig själv framför tv:n för att sen denna underbara serie från början! Jag blir helt fast kan jag säga er. Tur att jag inte börjar förän vid kvart över tolv imorgon så jag kan kolla extra mycket ikväll utan att tänka på att jag måste sova.

PUSS PÅ RUMPAN HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0