plugg plugg

som de senaste timmarna sitter jag här framför datorn och pluggar religion. gudar hit och gudar dit.
Känns som om det är massor man måste kunna. Men snart har jag tappat koncentrationen helt så får hoppas på att lite satt sig i hjärnan. Min snälla mamma köpte choklad till mig förut så lite extra energi har jag fått iallafall!
Hård plugg nu i ett tag till och sen gossip girl! Ovanligt va?! eller inte

om ni är intresserade kan jag berätta att jag har träningsvärk i magen och mega ont i min rygg (har jag i och för sig hela tiden eftersom min säng är skiiiiit, men jag ska få en ny!)

nej nu känner jag att jag försöker smita bort från mitt pluggande. NO NO Back in track!
PUSS

Kommentarer
Postat av: peder

hööööööhöööööö, pluggis.. eeeller vad? TACKSAM FÖR SVAR!!!!

2010-09-29 @ 09:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0