Söndag

Efter sista matchen igår var det bara snabbt hem och fixa sig på en timme för att sedan dra iväg på lite party party. Först förade vi hemma hos wille och sen vidare till tumba där festen var.
Riktigt krångligt att komma hem så jag tappade orken och tog en taxi istället. Riktigt värt! Några timmar sömn blev det trotts allt, sen var det bara att hoppa upp imorse för att åka och spela slutspel i högdalen. Men tyvärr tog det slut efter första matchen, en förlust på 4-2. Men jaja, ganska skönt att få en lugn söndag och bara ta det lugnt hemma.
Både jag och mamma vaknade upp i soffan för ett tag sen så nu måste jag rycka upp mig lite. Städa rummet och sen övningsköra till sollentuna för att hämta upp pappa.

blääää skola imorgon igen... Kan det inte bli nästa helg?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0