tisdag

hej hallå tja! Idag har jag hunnit med massor känns det som, tror i och för sig bara det är en känsla med,  Sovit länge imorse, skola, körskolan, övningskört ännu lite mer, tränat, solat och ja där tog det slut. Men ändå, en dag full med bara roliga saker. Om man räknar bort skolan då da. Inte för att det var speciellt jobbigt. Om man inte räknar facebook som jobbigt? hehe

Känner mig helt kokhet nu efter solningen, tror det blir en sovplats i kylskåpet inatt eller nått... Nej skämt o sido, nu ska jag faktiskt lägga mig i min nybäddade säng med datorn och beställa lite saker från internet, kolla på tv och bara ta det lugnt.

Imorgon är det sån där härlig dag igen då man bara går tre timar i skolan. Så vid halv tolv blir det gym med angelica och efter det stan med syster för att köpa present till mamma våran som fyller år på lördag. Nån som har ett tips på vad man kan köpa??! Blir nog lite shopping för min del också (ovanligt va?) En ny outfit till helgen känns väldigt lockande och kanske någon hårfärg att göra slingor med, får se om jag vågar mig på det!

Puuuuussar och kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0