torsdag

En väldigt trött dag i dag. Istället för att ligga och sova imorse och ha sovmorgon till kvart över tolv så var jag med på innebandyn i skolan. Så först gym och sen innebandy. trött trött efter det eftersom det inte blev mycket sömn inatt eller över huvudtaget de senaste dagarna.
Höll på att somna på bussen påväg hem så väl hemma tänkte jag att jag kunde ta en liten powernap, men nej sen kom jag på att det är prov imorgon. Så nu blir det bara plugg plugg plugg och sen iväg på träning som håller på till halv nio.

Fredag imorgon iallafall! och gissa vad? men jag har en helt ledig helg. Första helgen på 8 veckor som det inte är innebandy! underbart

nu ska plugget få sno mig från bloggen, pööösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0