Torsdag

Har ni tänkt på en sak? När man ska upp tidigt till skolan och råkar försova sig är det ingen som ringer och väcker en i tid, men när man väl har lång sovmorgon är det alltid nån som ska råka ringa och väcka en? Lite mystiskt.
Min sovmorgon till kvart över tolv idag förstördes av just ett telefonsamtal, och morgon pigg som man är kan man inte somna om utan när jag väl är vaken är jag vaken. Så vad finns då att göra hemma i flera timmar för att vänta ut tiden innan det är dags att åka till skolan? Inget. Så jag drog ut på lite morgon träning. 20 minuters löpning direkt när man vaknar är riktigt ritkigt skönt.
Nu är jag duschad och mätt i magen. Ska snart börja röra mig ner mot garderoben för att hitta något att ha på mig. Känner att vädret på morgonen lurats varje dag.. sol och varmt på morgonen, och sen plötsligt på eftermiddan har dom där stora svarta trista molnen kommit och regnet öst ner. Är nog bäst att jag kollar upp hur vädret bli idag så man slipper komma hem helt genomblöt varje dag.

Skönt med skola bara tre timmar iallafall! Får se vad som hittas på sen efteråt. PUUUSS


 

Bjuder på en bild från i somras! Jag och Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0