Lördag

Min fredagskväll tillbringades i soffan där jag lyckades somna vid halv tio, riktigt skönt ändå! Var helt slut efter torsdagens skiva vilket gjorde att jag bara sov 2-3 timmar innan det var dags för skola. Så min 12 timmars sömn inatt gjorde mig ganska så levande igen!
Har nyss ätit en mysig frukost med mamma och pappa och snart är det dags att dra iväg med papi och övningsköra och sen direkt till gymmet och träna ihjäl mig. Mega ångest att jag inte tränade varken igår eller i torsdags... så det får jag ta igen idag! normal tjej va?!
Ikväll är jag pigg och taggad så självklart blir det lite party party.

Dags att packa gymväskan och dra iväg, puusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0