måndag

Hänt så mycket under lovet så har inte hunnit skriva här i bloggen. Lovet började iallafall med semifinal som jag skrev i förra inlägget, tyvärr förlorade vi med 3-2 så det kändes väldigt surt...  Veckan fortsatte sedan med galet fint väder så under dagarna har jag varit ute och träffat kompisar. I onsdags drog jag på kryssning, lyckat lyckat. Därefter blev det direkt iväg mot krogen på torsdan när vi kom hem. Snacka om att man var ganska så död. Och därefter ännu lite fler utgångar nu under helgen.

Däremot var inte allt så roligt under lovet.. I onsdags märker vi att vårt hus har vattenskada under hela undervåningen så det var ett måste att flytta ut därifrån under en dag helst. Jag drog ju på kryssning så kändes väldigt jobbigt att inte veta vad som hände där hemma eller vart vi skulle ta vägen... nu har mycket iallafall ordnat upp sig, jag och syster får bo i en egen lägenhet under några månader medans huset renoveras. Helt okej ändå! Får se sen hur det känns när skolan drar igång och allt, men allt ska nog gå bra. Men usch vad jag saknar mitt hem!

Imorgon drar iallafall skolan igång, ganska så skönt att allt drar igång, har galet mycket i skolan att göra eftersom jag inte haft något internet nu under flytten. Ett litet plus i kanten på all den här kaosen är att jag har fått min härliga allergi,bläääääää

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0