onsdag

Halloj halloj, kan ju berätta för er att jag har ett väldigt roligt liv just nu, eller inte. Träning på morgonen, plugg innan skolan, plugg i skolan, innebandyträningar på kvällarna, hem och plugga och sen sova. Visst låter det roligt? Helt underbart liv så här i slutet av trean. Nej men uscha, tycker nästan synd om mig själv när jag tänker på allt plugg jag måste bli klar med.. Tur att det är helg snart för då tänker jag inte plugga. Det hör liksom inte till helgen! På fredag är det iallafall mösspåtagning vilket gör allt lite roligare och på lördag valborg. Så partyparty. Tur att man fick lön idag så man har råd med allt! Måste ju även imorgon tröst shoppa lite med bell, det är ju så synd om oss att vi har så mycket plugg och troligtvis spikat våra ig på filosofi provet vi har imorgon. Har en tanke att maila läraren redan nu och fråga när omprovstiden är, hehehe.

Nää nu blir det snart hopp i säng. Imorgon öppnar mitt dumma gym så sent så jag inte hinner dit innan skolan så blir väl så illa tvungen att sova.. Fast man vet ju aldrig med mig, kan ju hända att man drar ut på en liten joggingrunda, fast sömn vore nog bra för mig egentligen. Godnatt på er puuuuss


denise jag och tilda under lovet, steeek i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0