fredag

nämen tjeenare, fredag och helg idag wowowow, okej inte för att jag är speciellt mycket ledigare än annars men ändå! Har under dagen samlat på mig ganska många vuxenpoäng, först storstädat hela undervåningen, efter det pluggat körkortsteori, efter det pratat med nya jobbet som erbjöd mig heltidsjobb om jag vill, efter det storhandlat eftersom mamma och pappa åker bort under helgen och nu precis börjat lite smått med taco middagen och gjort efterrätt. Får fin besök ikväll nämligen, näää skoja nu ska hon inte få för bra självförtroende, är ju bara gamle bell som kommer över! Får se vad vi hittar på. Galen taggning till morgondagens utgång så krogen idag känns inte så lockande, så får se vad som dyker upp. Men först blir det som sagt middag med tacos och min super duper fina och goda efterrätt (hoppas jag heheh). Ensamt hus så man vet aldrig vad som kan hända, typ matkrig (?)
nu måste jag fixa till lite här så det blir fiint, puusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0