måndag

har varit en jobbig jobbig helg, igår började jag må mycket sämre så fick åka in till sjukhuset och ligga inne där hela dagen. Känns som om dom stuckit sönder hela mina armar för att få blod men det absout värsta var ryggmärgsprov, fyyyyyfan! Dom tog massa med tester men några provsvar visade iallafall att det var några förändringar på levern och nere i magen vilket gör att läkarna nu tror ännu mer på att det är körtelfeber eftersom alla organ påverkas av det... så neeeää jag mår inte bra. Som ett litet plus i kanten har jag fått galet ont i ryggen också efter sprutan, uscha värsta ryggsmärtan jag varit med om

nu orkar jag inte skriva mer, puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0