onsdag

Tjejen som varit runt på stockholms alla restauranger som senaste dagarna, ja det är nog jag! Igår var jag ute på middag med mamma, suuper mys! Och idag blev det först en lunch med bell på jensens böfhus och nu på kvällen middag med angelica bell och fia på drottninghof, en sjukt lyckas dag och kväll helt enkelt! Planerna var först att vi skulle fortsätta vidare ut men ingen kände sig tillräckligt taggad så blev en hemgång istället, rätt skönt det med!
juste, skit sjukhuset ringde mig idag och sa att mina prover visade på att det är körtelfeber, jag vill inte ha det juuuuuu! Men tur att jag känner mig bättre iallafall, om det inte var för min lever och mjälte skulle jag nästan vara frisk! Hoppas på att värdena på levern gått ner nästa vecka när jag ska till läkaren. Men nu när jag vet vad det är för sjukdom är det väl bara att stå ut helt enkelt, trött trött trött ont i huvudet nästan hela tiden, men aja det går väl över någongång, det finns ju dom som har det värre :)
min katt är lite störd och leker kurragömma med mig så ska väl leka lite med honom nu, om man inte har någon annan får man väl nöjja sig med katten.. haha! Imorgon blir det en heldag med Fia och Bell!
puuuuussssisaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0