SÖNDAG

ja veckan med min lilla sjukdom har inte varit rolig, helt seriöst trott att jag ska dö men nu mår jag mycket mycket bättre! Så skönt att vara levande igen! I fredags blev det filmkväll med bästa fia, inte för att vi såg så mycket av filmen, däckmode ganska så snabbt.. Meeen skönt att sova! På lördagen eller aaa igår kanske jag ska säga åkte vi in till stan på dagen och shoppade lite och kollade pride festivalen! Och kvällen igår fortsatte vi med en utgång på sommar med Angelica och några fler! Blev en riktigt kul och lyckad kväll!

Nu ska skithögen hoppa in i en dusch och resten av dagen bara ta det lugnt så min kropp kan få bli frisk lite snabbare! PUUUUUSSS


den där fia är typ.. ääh lite skum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0