lördag

Halloj bloggen. Igår blev det en liten utgång till Gaudi med Bell Felicia och några fler. Var däremot inte där så länge utan kom hem lite innan 1 nån gång. Rätt så skönt att komma hem och sova!
Idag har jag varit så duktig att jag rensat hela mitt rum på skitsaker som ligger i lådor lite här och där, storstädning på hög nivå! Fick äntligen pappi min att sätta ihop min nya byrå också så rensning och ordning av alla min kläder blev det också! ojojoj så fint det är nu. Resten av dagen har jag bara pluggatpluggat och pluggat, så lite tacos med familjen som jag åt nyss var jag verkligen värd!

Ska snart börja röra mig ner mot liljeholmen för att träffa Fia Elin och Angelica, köpa lite gottigott och sen åka hem hit igen och ha en mysig hemmakväll. Så najs! Imorgon är det dags för en av säsongens viktigaste matcher så en hemmakväll kan inte bli mycket bättre!

Nu ska jag börja fixa till mig lite puussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0