lördag

Kvällen börja bra igår men avslutades ganska snabbt ganska så failat. Jag och felicia började med att äta middag på o'learys med mamma min, sen drog vi iväg till hellströms en stund och sen vidare till metro där vi svepte i oss en drink och efter tio minuter drog vidare till lobby där vi hade planer att vara under kvällen. Men nej vakter ska vara så där jobbiga och vägra släppa in 18 åringar. Och hej jag var den enda 18 åringen, haha mobbad. Så blev till att åka hem istället. Bläää man blir ju bara så lack på vakter och alla jobbiga åldersgränser. Men var rätt skönt att komma hem iallafall, mina fötter mådde inte speceillt bra i klackskorna.
men nu är det lördag och fredan är borta. Känns som om den här dagen kommer bli megatråkig för jag har absolut ingenting att göra men det lär väl komma upp något, får vi hoppas.

nu ska jag hjälpa mamma och pappa att renovera lite i badrummet iallafall, duktiga cheyen
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0