onsdag

Studiedag idag vilket betyder att man bara kunde ligga hemma och ha det bra. Fast nää, jag började med ett morgonpass på gymmet och sen pluggpluggplugg. Utan att hunnit vila något idag är det snart dags att dra iväg på innebandyträning och sen direkt iväg och jobba till halv 4 inatt. Har känt hela dan hur jag gått runt som en sovande zombie men nu har jag piggnat till lite iallafall! Tur det så jag orkar med natten!
Men man ska icke klaga, jag gillar pengar! Och snart är det ju också helg så varför deppa, och något mer som är mycket snart är sportlov, kryssningen och min födelsedag! Gillare miiicket.

Tänk på mig inatt allihoppa när jag sliter på jobbet, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0