tisdag kväll

Blev till att brumma runt på lite olika delar i stockholm nu på kvällen med sällskap av tim och mattias. Tim köpte sig nämligen en ny bil, som jag fick stora äran att döpa till Bigitta. Vilket underbart fint namn på en röd liten bil va? Så fiffilurigt.
De timmarna jag varit hemma nu har ägnats åt pluggpluggplugg. Tänkte vara lite duktig och ge mig på engelska c uppgiften eftersom jag råkade glömma bort den lektionen i måndag lite, eller aa gymmet lockade ju lite mer. Fast när gör det inte det?

lite ledsen i ögat att jag inte får gymma imorgonbitti.. Ska istället försöka sova så länge jag kan för att orka med skola, innebandyträning och jobb fram till halv 4 på natten. Inte nog med att man är trött efter två timmars träning, nej då är det bara att tagga till för lite jobb i 5-6 timmar. Men jag får tänka på att det är pengar, och pengar det gillar jag!

Ska köra på min speciella sovnings metod nu; sätta på en film och poff så somnar jag! Nattinatti


ge mig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0