torsdag

Jobbet igår gick galant, trivdes hur bra som helst! Så nu har jag jobb varje onsdagskväll, så bra!
Lite trött idag men när är man itne det så här mitt i veckan? Ännu tröttare blir man ju av det här irriterande vädret också, sånt där härligt snökaos drog in över stockholm idag. mmm mysfaktor på hög nivå ute i trafiken. Blev ju lite ledsen i ögat när ingen i familjen lyckades ta sig hem så jag blev tvungen att ta på mig förklädet och hitta på nån middag, spik så blev det pannkakor. gottigott.
Nu ska jag vara duktig och plugga massvis så jag slipper ha massa ångest i helgen över allt jag måste göra. ÅHHH så underbart med helg imorgon, längtar galet! Men först en jobbig skoldag och lite träning innan man får pusta ut imorgon.

nu måste jag verkligen fortsätta pluggiliplugga, puuuss



        sörjer lite halft över min fina bruna bränna som helt försvunnit, jag vill till värmen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0