torsdag

jag är tröttare än tröttast! Ställde mig upp från sängen och började må illa och kände hur allt bara snurrade så det blev back to the bed igen, så här tänker jag ligga hela dagen och bara kolla film och plugga.

Helt sjukt vad man kan bli trött av att jobba under natten, beror väl på att min kropp inte är van med det.. Men jag har sjukt roligt under nätterna så tröttheten glöms bort lite. Men ooj så kallt det är, står i princip utomhus utan jacka eftersom jag jobbar precis vid entrén där dörrarna står hela öppna. Varje gång tänker jag nästa gång ska jag ha på min långkalsonger, underställ, 3 lager med tröjor, varma sockor och mössa! Inte okej om man blir sjuk så här precis innan sportlovet, mycket mycket som ska göras.

Bara jag som börjar få ålderskris när man fyller 19?? fyller år nästa fredag och jag har näst intill ålderskris för att jag redan ska fylla 19. Liksom herregud det kanske snart är dags att bestämma sig lite om sitt liv. Nää snart får man väl köra på pappas taktik "jag blir inte äldre, jag har bara födelsedag" Men så ska det inte tänkas det här året, för nästa helg då jävlar säger jag bara!

Nu blir det lite frullle, puuusssilusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0