lite update från värmen

Vi har nu fixat oss lite internet på rummet, inte det bästa med det funkar. Vem orkar sitta vid datorn på världens bästa semester? Jag tänkte iallafall kika in här på bloggen en snabbis och säga att jag har det sjukt bra, så varmt och skönt! Kom nyss upp från stranden så nu sitter jag på uteplatsen och chillar galet, börjar däremot bli lite lockande att gå in i mitt kalla sköna rum, annars kommer jag svettas ihjäl! Så en skön dusch och sen upp på gatan och shoppa lite. Jag lever verkligen i paradiset just nu! ni anar nog inte hur najs det är!

Men jag saknar ju såklart mina bästa där hemma, blir bomber och granater när jag kommer hem för då jävlar ska jag leva livet i stockholm med mina vännnnneeer.

nu börjar oljan på mina ben klibba lite för mycket på datorn som jag har i knät, dags att hoppa in i en dusch och bli nöjd över sin lilla bränna, tihihihiihhehehhahahhöhöhö.

pussilusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0