måndag kväll

kom precis hem från innebandyträning. Riktigt bra att man har sovmorgon till kvart över tolv imorgon för nu är jag helt uppe i varv så kommer nog ta ett tag innan man kommer i säng. Ska väl försöka komma till duschen ganska snart iallafall, tänk att det alltid ska vara så svårt att gå rakt in i duschen? Alltid massa saker som kommer mellan. Blir nog lite filmkväll i min ensamhet sen efteråt, nej jag gillare inte, inte inte kul att kolla på film själv. Får hoppas på att min man kommer hit och gör mig sällis, min lilla kisse katt heheheh.

Imorgonbitti var det egentligen tänkt att vi skulle dra till gymmet men det blir efter skolan istället för att alla ska hinna med. Så eftermiddan puschas på gymmet med felicia och angelica! Jag giiiilllaaare. Så skönt att komma igång med mitt tränande igen, och nu ska jag inte stoppas av nån jävla skada. Får nog hålla mig undan från killar som bryter mina armar, nääää nu skojja jag bara lite. Så länge ni inte bryter mina ben funkare!

nu ska jag vara en duktig flicka och hoppa in i duschen, naattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0