måndag

Matchen slutade med vinst igår, riktigt skön start efter att varit borta i 3 månader! Ett mål fick man till också, men på köpet även en sträckning i ljumsken vilket gör ont ont ont, men jag börjar bli van att känna mig lite smått invalid med alla mina brutna ben och skador hela tiden. Kanske nästan tur att man även blev sjukare efter matchen så man bara legat hemma i sängen hela dan och sluppit anstränga benet mitt. Inte för att jag föredrar att ligga här hemma med världens halsont, förkylning och lite feber. Men aja det blir väl bra snart. Inte konstigt att man blir sjuk när man kommer hem till den här kylan efter att ha varit i värmen i tre veckor.

Känner att den här skolveckan kommer gå snabbt och skönt. Blir hemma även imorgon, sen på onsdag blir det en snabb liten lektion på eftermiddan, studiedag på torsdag och pang så är det fredag. UUUUNDERBART.

nu blir det lite körkortsteori plugg och sen lite mys med gossip girl. Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0