onsdag

klockan är nu tjugo i sju på morgonen och jag orkar inte ligga kvar i sängen och försöka tvinga mig till att somna om. Ni anar inte vilken jetlag jag har asså, sjukt trött på kvällarna och hur pigg som helst på morgonen. En tidsomställning på 5 timmar är inte det enklaste, men det borde nog gå över till helgen eller nått, annars lär jag vara döööd!
Känns otroligt skönt att vara hemma igen iallafall, träffa mina små vänner! Måste säga att man har tur som kommer hem till världens bästa vänner!

såå vad ska jag göra nu i 5 timmar innan det är dags för skola.. seeeegt. Aja det får väl bli så roligt att det blir lite plugg helt enkelt. Efter skolan blir det tuta å köra på gymmet med angelica! Får hoppas att mina ben sitter kvar efter träningspasset för just nu är träningsvärken värre än någongång innan. Att vara skadad i tre månader och sen komma tillbaka till första innebandyträningen är boven bakom det här, huhuhu det gör så ont.

Ha en bra dag allihoppa! Föresten så gillar jag att vara brun, hihih pussiluusss
 




Kommentarer
Postat av: robin

vackra:)

2011-01-23 @ 16:02:32
URL: http://www.robincarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0