lite smått stolt över mig själv

Kom nyss hem efter mitt andra träningspass för idag. Blev en timmes krigande på gymmet med Mia nu på kvällen, helt galet skönt nu efter. Magen kurrade väldigt mycket efter gympasset men pappa min hade lagat jättegod mat som var klar när jag kom hem så nu är jag mätt och belåten. Nu blir det en dusch och lite städning här hemma innan Bell kommer hit. All in för filmkväll!
Man får liksom göra det bästa av situationen just nu, för egentligen mår jag bajs inombords. Men tur att man har några äkta riktiga vänner som stöttar en och verkligen förstår, finns där och är MINA vänner. Ni betyder guld ska ni veta. Tur att jag har er!

PUUUUUUSS HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0