onsdag

Igårkväll kände jag mig lite smått bättre så orkade mig iväg för att träffa tim mattias viktor anthony och hans tjej, vi åkte någonstans ut på tyresö där dom grillade och badade. Efter det drog vi hem till mig och spelade kort! Riktigt mysig kväll, skönt att äntligen kunna träffa mina vänner! Kanske inte helt och hållet frisk än men känns som om jag inte blir friskare av att bara sitta och dega i soffan så idag har jag hunnit med lite packning inför flytten imorgon, en liten shoppingrunda i kista och ikväll väntar en liten utgång med dom bästa. Blir nog däremot inge stor festande för mig eftersom huvudet mitt bankar något otroligt, knarka knarka knarka alvedon!

Nu ska jag vara den duktiga dottern och klippa gräset innan det är dags att börja spackla ansiktet och fixa till ruffset på huvudet! puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0