söndag

6e dagen jag ligger här med feber, börjar bli räääätt sååå trööööttt på det! Tyckte att jag mådde bättre hela dagen igår så på kvällen blev det utgång på sommar med vännerna från klassen. Väldigt rolig kväll om man räknar bort att min feber kom tillbaka under kvällen, men aja jag får väl se det som om det var värt! Blir doktorn imorgon om inte febern försvunnit har min lilla mammi bestämt, vägrade gå dit idag orkar verkligen inte det haha.
Nu har jag tydligen fått världens bästa medicin av mamma, yoghurt och blåbär haha så nu blir jag ju säkert frisk hur fort som helst! elleeeeer??

Ska fortsätta ligga här i soffan som en livs levande död nu, min nya style tror jag. Frysa ihjäl lite får jag på köpet också! puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0