tillbaka

det blev en liten bloggpaus på ungefär en månad för min del, en bra bortförklaring finns inte utan det har varit en blandning av att jag inte orkat blogg, glömt bort den och haft fullt upp med annat. Nu är det iallfall sommarlov, eller aa sommarlov och sommarlov jag går ju inte längre i skolan så ledigheten är oändlig! Nää så illa är det faktiskt inte, jobbar lite då och då nu under sommaren innan riktiga jobbet drar igång i höst, så jag tycker faktiskt att jag kan få ta mig ett härligt sommarlov så här sista sommaren innan riktiga livet!


Ska bli duktig på att skriva här igen, känner att jag behöver skriva av mig lite, speciellt för tillfället för just nu är jag inte på toppenhumör, men nej jag tänker inte sitta och babbla om det nuuu! Känner lite så här att jag gärna skulle vilja spola tillbaka tiden, för blää vad mycket man skulle vilja få ogjort, göra annorlunda och ändra på för tillfället. Låååångt låååångt tillbaka för vissa saker. Aja nu är jag riktigt trött så nu blir det till att sussa kudde

nattttiiii nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0