trött söndag

trött död sliten tjej idag. I fredags bklev det som sagt utgång, först till sommar med dom bästa tjejerna bell och denise och sen vidare därifrån till hellströms en stund där vi träffade lite boys. Efter hellströms blev det efterfest på sockenplan med alla. En riktigt lyckad kväll! Blev att jag sov över där så bara efter nån timmes sömn ringer chefen min och vill att jag ska jobba, så efter 5 minuter har chefen hämtat upp mig och kör mig 1 timme rakt upp i skogen för att jobba i 10 timmar. Verkligen roligt att komma direkt från efterfesten till 10 timmars jobb. Så galet trött man var igår när man kom hem vid halv 2 tiden på natten! Så idag blev det en lååång låång sovmorgon, slog nog mitt rekord i att sova! De ni, det är inte alla gånger jag gör de inte!

Kom nyss ner till mamma och pappa i huset så ska vara en social dotter nu och hjälpa dom lite smått med renoveringen. ååååhhh snart är mitt hus klart, längtar längtar tills jag får flytta in igen!

puuussilussshejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0