söndag

Min lördag tillbringade jag uppe i vallentuna för att hejjade på flemingsbergs hockeykillar. Duktiga killar som vann matchen! Efter det drog jag och felicia hem för att fixa oss och sen in mot stan där vi senare mötte upp några av killarna. Blev mycket gågågågå i klackskor igår kväll, snacka om att jag hade ont i fötterna! Skönt att mamma min kunde hämta mig i stan när resten av gänget drog in på lobby, behövde min sömn till dagens viktiga match.
Och ja min viktiga match då da. Den spelades mot Tyresö trollbäcken och slutade med 4-4, så bra match men vi behövde en vinst för att få kvala upp till div. 1 så det kändes riktigt surt...

Hade planerat att dra ner till pappa på o´learys för att kolla djurgårdsmatchen men får se hur det blir med det, verkar vara helt fullpackat med folk där nere. Man blir ju så lycklig att den enda kanalen man inte har är den som matchen visas på idag, elleer inte så lycklig kanske. Men jaja jag klarar mig!

PUSSPÅEEEER

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh nej, va synd att ni inte vann =( såå nära! Aja, vi fixar det nästa år ;) <3

2011-03-21 @ 09:53:13
URL: http://forthethrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0