tisdag

Tar en liten pause från min städning och passar på att skriva lite i bloggen!
Kändes lite halvt onödigt att åka till skolan idag eftersom vi inte hade nån lektion, så det fick bli en tidig dag och istället åka in till stan för att fika med fia elin och angelica. Massor med tjejsnack, precis det man behöver ibland!

Nu ska jag fortsätta med min städning så angelica som ska sova här inatt lyckas ta sig in i mitt rum. Upp och hoppa tidigt imorgon bitti för oss två för att först ta ett träningspass på gymmet och sen jobba med vårt jävla projektarbete hela dagen, jobbigt jobbigt. Men tänk så skönt det blir när helvetet är över, lääängtar.

städning och lite hockey tittande nu, puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0