tisdag kväll

Från att inte ha några planer om kvällen blev det en lång kväll med felicia wille tim och mattias. Tanken var till en början att vi bara skulle ut och grilla (såklart det var killarnas otroligt smarta idé HOST HOST) Men usch så kallt det var! Så vi flyttade vår grillning från långsjön hem till wille istället då grillningen fick skötas utomhus och middan inne i värmen. Blev iallafall en väldigt trevlig kväll. Kände att jag verkligen behövde det för att bli lite glad!

Nu ska jag kolla vidare på Big brother och efter det blir det nog lite oc innan det är dags att sova. Ledig imorgon så det blir en lååång sovmorgon. Efter mycket sömn ska jag nog orka med alla mina träningspass.  

Natti natti pussilussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0