måndag kväll

Vad lack jag varit idag alltså! Nån idiot hackade in sig på både min facebook och hotmail. Hur omogna och störda människor finns det egentligen?! Lyckades iallafall få tillbaka allt med nya lösenord och olika säkerthetsinställningar..

Allt det med hackande gjorde att min dag förstördes lite, tanken från början var att shoppa med bell i stan men det var bara att vända hemåt för att försöka lösa det där istället, vilket också tog hela dagen...
Det enda positiva idag är att jag fick veta att jag ska på jobbintervju imorgon. Så innan skolan drar jag iväg på det och troligtvis kirrar ett servitris jobb, gillagillagilla. Nu är det dags att sova så jag är pigg imorgon
nattiii nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0