sömntuta

Trots att jag somnade redan vid åtta igår kväll och fick mig 14 timmars sömn har jag varit sjukt trött idag. Dagen började iallafall med skola, vilket var väldigt onödigt för lektionen va inställd.. så blev istället att jag inte orkade åka hem så satt kvar och kollade på gossip girl tills jag till slut orkade mig iväg till liljeholms gallerian för att köpa present till syster min. Sen blev det hem och vidare till farsta centrum en snabbis för att kolla lite affärer och efter det fördelsedagsfirande med grillning och tårta!

Kan ju inte direkt klaga över min vecka, är ledig tisdag, onsdag och torsdag. Sååå skönt! Hoppas på riktigt fint väder så jag kan ligga ute och sola hela dagarna! 
Nu ska jag fortsätta att se gossip girl innan det är dags att sova, natttiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0