söndag

Min lördag var flängigare än någonsin! Det började med inlines match, efter det blev det lunch på ikea och sen fotboll ute i solen. Sen började allt det jobbiga med att försöka planera kvällen. Jag Wille och Tim gick fran att vilja spela laserdome till grillning till ingenting, som sedan slutade med att vi satt och kollade existenz klipp tills vi tillslut bestämde att vi skulle dra oss in mot stan. Blev en middag på burger king, drog in på gaudi med wille och bell i några sekunder, ångrade oss och åkte vidare till skanstull. Väl där ångrade vi oss igen och bestämde oss istället för att dra hem några stycken till mig. Vi hämtar upp dricka och 1 minut från mig tänker vi alla varför börja festa nu när klockan är halv tolv? Så mot norra sköndal för att släppa av bell och sen blev det hem och sova.
Ja lite virrigt var det, men rätt så skönt att slippa krogen och allt festande!

Idag blir det nog till att hålla sig utomhus i det fina vädret! Man måste ju börja jobba på sin bränna inför studenten
Pussiluss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0