tisdag

Jobbintervjun idag gick hur bra som helst! Med andra ord kirra jag ännu ett nytt jobb som servitris, heltid dessutom! Så under den här eller nästa vecka ska jag iväg och provjobba. Glaaad tjej
Efter det blev det skolan då vi var tvungna att säga adjö till våra små datorer, hur ska jag klara mig utan den till i slutet av juni? Good question... I skolan fixade vi även lakanen som vi ska ha på flaket och köpte all öl som ska sprutas. Det närmar sig nu och snacka om att jag är tagagd!

Exakt lika taggad som jag är på att dra iväg på första försäsongsträningen och puscha galet med fys? Njaaa inte riktigt.. Inte nog med fysträningen, jag ska också cykla enda dit! ojojoj säger jag bara, dubbel träning på hög nivå. Men sånt gillar ju jag! Är ju galet slö i benen när det handlar om cykling så det är nog bäst att jag drar iväg snart så benen hinner börja leva igen innan dom ska börja torteras med fys... Hörs ikväll igen puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0