18 september

Äntligen söndag kväll, äntligen färdig packat och äääntligen turkiet alanya och värmen imorgon! Gud så jag längtat, kommer bli grymt! Upp vid klockan fem imorgonbitti så är nog dags för mig att sova snart, men tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg innan jag drar iväg! Veckan som va var gaaalet lång, uscha så trött jag fortfarande är efter allt slit på jobbet, en resa kommer så bra tajmat nu! Helgen som varit blev det utgång på nype i fredags med de bästa, en lugn kväll igår här hemma med lite pöjkar och idag innebandy. Mamma min fyllde även år idag så det blev god middag och tårta, grattis grattis till världens bästa mammi!
Nu ska jag lägga mig i sängen och se klart I am Legend innan det är dags att släcka lampan och sova några timmar innan det bär av mot arlanda. Shiiiiiit vad jag ska jobba på brännan! puss och godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0