måndag

uscha för att det är måndag, vill ha fredag och helg nu nu nu. I och för sig helt okej att spola fram tiden till nästa måndag då jag drar till alanya och värmen! Åh ska bli så skönt!
Efter jobbet idag drog jag direkt iväg till hammarbysjöstad för att köpa nya innebandyskor så mycket mer än att ha ätit middag nu när jag kommit hem har jag inte hunnit med, lite vila nu en timme iallafall innan det är dags att dra iväg på träning. Har typ redan ångestpanik över hur mycket jag ska jobba imorgon efter bara några timmars sömn, långpanna in my heeeart, 14 timmar jiippiii. Galet trött man kommer vara på onsdag..
nej nu ska jag koncentrera mig i vänner som går på tv eftersom mina vänner jämt klagar på att jag inte kan något om den serien, puusssiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0