torsdag

två dagars jobb gick fintfint, äntligen lite ledighet nu i två dagar! Igår efter jobbet drog jag till daam och drack några riktigt goda cider med denise och hennes vänner, blev inte så sent för mig men var roligt att träffa lite människor för en gångs skull! Började min lediga torsdag med en sovmorgon till klockan 11 och sen direkt iväg till gymmet och tränade, så skönt att komma igång igen! Nu efter en låång skön dusch ligger jag bara i soffan och latar mig, mega hungrig men finns typ ingen god mat hemma.. någon snäll själ som vill komma över med lite?! Får se om jag ska göra något senare, annars blir det nog bara till att ta det lugnt hemma innan det är träning ikväll. Sämsa tiden på sämsta platsen, i bandhagen till halv 11 ikväll kuuuuuuuul. Tur att jag är ledig imorgon igen! Första lediga fredan ska firas ordentligt!
man kanske ska passa på att städa lite när man ändå ine har något att göra, konstigt nog lyckas mitt rum bli stökigt även fast jag typ inte varit hemma, blää för kläder!
pussssiluss

Kommentarer
Postat av: matilda

låter trevligt :)

2011-09-11 @ 17:48:12
URL: http://matildasthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0